Достъп до информация

  1. Обща информация:

Подаването на заявленията за достъп до обществена информация (Идентификатор на услуга: 2) и тяхното регистриране се извършва по следните начини:

- в сградата на Агенцията за публичните предприятия и контрол /АППК/ на ул. "Тинтява" № 86, стая 101,

- със заявление по пощата,

- на електронния адрес на АППК: appk@appk.government.bg,

- чрез Платформата за достъп до обществена информация, поддържана от Министерски съвет, съгласно чл. 15в от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/: https://pitay.government.bg/ или

- по електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/vsichki%20administratsii/unificirani%20uslugi/2?cP=1.

Разглеждането на заявлението, предоставянето или отказа от предоставяне на информация се извършват съгласно ЗДОИ.

  1. Такси. Банкова сметка.

Достъпът до обществена информация е безплатен. Материалните разходи по възпроизвеждането и предоставянето на информацията, според вида на носителя, се заплащат по нормативи, определени от министъра на финансите с НАРЕДБА № Н-1 от 7 март 2022 г. , в сила от 18.03.2022 г. Информацията, свързана с материални разходи се предоставя след представяне на платежен документ за внесена такса.

Банковата сметка на Агенция за публичните предприятия и контрол за превод на дължимите суми е:

IBAN   BG39 BNBG 9661 3100 1530 01

BIC   BNBGBGSD

  1. Списъци
  2. Правомощия на изпълнителния директор /файл/
  3. Наименование, адрес, електронна поща, телефон и работно време на звеното в АППК, което отговаря за приемането на заявленията за предоставяне на достъп до информация:

Център за административно обслужване (деловодство), гр. София, ул. "Тинтява" № 86, стая 101, електронна поща: appk@appk.government.bg , тел.: +359 29701 678, +359 29701 664., работно време - от 09.00-17.30 ч., без прекъсване